Τώρα η πλατφόρμα δοκιμάζει (αρχικά μόνο στις ΗΠΑ) τη διάθεση ταινιών δωρεάν, αλλά με διαφημιστικά διαλείμματα. Η συλλογή των περίπου 100 ταινιών που προσφέρει αυτή τη στιγμή είναι ένα μείγμα κλασικών επιτυχιών όπως ο «Εξολοθρευτής» και ο «Rocky», και ταινιών που δεν θα βλέπαμε ούτε υπό την απειλή περιστρόφου, όπως το «Agent Cody Banks 2: Destination London».

Όλο και περισσότερες εταιρείες στις ΗΠΑ δοκιμάζουν τη δωρεάν διάθεση ταινιών με διαφημίσεις, σύμφωνα με το AdAge. Από τις γνωστές σε μας Amazon και Google (στην οποία ανήκει το YouTube) μέχρι τις άγνωστες Tubi και Vudu (η τελευταία ανήκει στη Walmart).